Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
       


        

EBC MD1004

EBC ocelový (HPSR) pevný brzdový kotouč

img

 

Dostupnost: Dostupnost si ověřte telefonicky
Číslo produktu: MD1004
Výrobce: EBC brakes
Běžná cena 2 802 Kč
Naše cena bez DPH: 2 147 Kč
Naše cena s DPH (21 %):
2 598 Kč

do košíku:
  ks  

Brzdové kotouče Pro-lite pro silniční motocykly

 

OBRÁZEK JE POUZE ILUSTRAČNÍ

 

Nejprodávanější brzdové kotouče EBC vyráběné na většinu silničních motocyklů. Náhrada originálních kotoučů je cenově velice příznivá a svými vlastnostmi a účinkem výhodnější. Brzdové kotouče PRO-LITE se vyrábí v základních dvou skupinách jako pevné (pro aplikaci na motocykly s plovoucím brzdovým třmenem) nebo plovoucí (pro aplikaci na motocykly s pevným brzdovým třmenem). Provedení pevného nebo plovoucího kotouče je dáno aplikací na konkrétní typ motocyklu a naleznete jej v aplikační tabulce v katalogu EBC Brakes, který naleznete pod odkazem v nabídce hlavního menu.

 

Při výměně kotouče vždy výměňte staré brzdové destičky za nové, aby jste předešli vzniku vyhřátí, skelnatění nebo vydření brzdového kotouče.



Základní vlastnosti:

  • Díky kované oceli EBC HPSR zcela bez pnutí a kroucení brzdového věnce
  • Součinitel tření vyšší o 18% oproti originálním kotoučům a je konstantní po celou dobu životnosti kotouče
  • Lepší brzdný účinek za mokra, nižší hmotnost oproti originálním kotoučům
  • Vývrty ve tvaru "ptačích křídel", netvoří se rýhy na brzdovém věnci
  • Výborné vlastnosti s brzdovými destičkami v sintermetalické kvalitě



Brzdové kotouče PRO-LITE jsou vyrobeny z kované oceli EBC HPSR. Důležitým faktorem je způsob výroby - EBC nepoužívá levné lisované brzdové věnce, ale výlučně řezané z kovaných ocelových HPSR plátů. V návaznosti na to je vyfrézován přesný rozměr, vyvrtáno děrování ve vzoru "ptačího křídla" a vybroušen povrch předtím, než se brzdový věnec spojí s vnitřní hlavou (nábojem). Poté se změří boční přesnost (házení) kotouče, které nesmí překročit 0,01 mm - tím vykazuje nižší výrobní toleranci než originální kotouče.


Plovoucí kotouče mají zásadně vnitřní hliníkovou hlavu (náboj) ve stříbrné nebo zlaté barvě. U všech plovoucích brzdových kotoučů EBC je vnější brzdový věnec spojen s hliníkovou hlavou "plovoucími" nýty. Tyto nýty drží relativně pevně a na první pohled se zdá nemožné pohnout brzdovým věncem axiálně proti vnitřní hlavě rukou, zvláště jestliže jste dosud zvyklí na příliš volné spojení ostatních kotoučů. Ve skutečnosti má axiální tolerance u spojení kotoučů pouze podřadný význam.

 

POKUD PRODUKT NEBUDE NA SKLADĚ, TRVÁ JEHO DODÁNÍ PŘIBLIŽNĚ 10-14 DNÍ


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.