Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

       

NOVINKY

arr308. 02. 2021Začátek roku provází výrazné zlevnění originálního oblečení Yamaha. Spousty zlevněného oblečení... arr303. 04. 2020Doplnili jsme novinku továrny Yamaha - originální kolekce oblečení Valentino Rossi pro sezonu 2020.... arr301. 02. 2020Novou kolekci oblečení továrního Kawasaki Racing WorldSBK Teamu pro rok 2020 naleznete zde: KRT WSBK...

KONTAKTY

Provozovatel: Petr Štola
Pezinská 852
293 01 Mladá Boleslav
tel: +420 605 080 151
info(a)czechbike.cz
Online podpora v pracovních dnech 09:00-16:00
Pokud se nedovoláte, tak vám později zavoláme zpět

 


Materiály pro zhotovení přileb Marushin

Marushin - výhradně KOMPOZITOVÉ motocyklové přilby za výhodné ceny

Výrobky Marushin se mohou pochlubit výsadou, že jsou vyráběny pouze kvalitní kompozitovou technologií, která je oproti termoplastům bezpečnější a odolnější, navíc díky úzké specializaci a optimalizaci výroby jsou cenově dostupné.

Obecně jsou motocyklové přilby řazeny podle technologie výroby její vnější skořepiny na:

• termoplastické
• kompozitové


Termoplastické přilby jsou většinou díky nižším cenám použitého materiálu a jednodušší výrobě skořepin spíše v kategorii levnějších přileb. I když splňují homologační podmínky, jsou kompozitové přilby daleko pevnější a odolnější - jak vůči nárazu a tření, tak i vůči zvýšeným teplotám způsobeným třením.

Technologie výroby skořepiny termoplastických přileb je založena na vstřikování roztaveného plastu (elastomeru) do formy. Výroba kompozitových přileb je založena na úplně odlišné technologii - skládání vrstev tkaniny (základ tvoří vždy skelná vlákna, tzv. fiberglass) a kvalitního pojiva (na bázi syntetických epoxidů).

Díky této technologii se při případném nárazu způsobeným pádem rozloží energie tohoto nárazu do daleko větší plochy (podobný efekt jako je např. dopad na trampolínu), navíc při případném následném tření o asfalt mohou vznikat vysoké teploty, kterým kompozitový materiál bez problémů odolává, na rozdíl od plastů používaných u termoplastových přileb.

Výběrem kvalitní kompozitové přilby vždy sami přispíváte ke zvýšení své vlastní bezpečnosti při jízdě na motocyklu.

 


FCH Fiberglas
E-skloklaminátové pletivo precizně skládá vrstvu po vrstvě podle speciálně vyvinutého pokládacího schématu do tzv. negativní formy. Mezi jednotlivými vrstvami pletiva se vkládá předem přesně určené množství pryskyřice. Díky tomu si můžeme být jisti, že na každém místě skořepiny je spojení mezi jednotlivými vrstvami skutečně perfektní.

 

FCH Hydroex Fiberglas
Postup výroby je totožný jako u materiálu FCH Fiberglas, nicméně v tomto materiálu je použito speciálně vyrobené vyskotlaké pryskyřice. Vzhledem k působení vysokého tlaku při vytvrzovací fázi je možné použít menší množství pryskiřice a vyrobit tenčí a tím lehčí skořepinu při zachování velmi vysoké nárazuodolnosti.

 

X2F StoneFiber
Jedná se o vlákno vyvinuté inženýry společnosti Marushin jako zcela nové, určené pro výrobu přileb. Vlálno má nepatrně vyšší hustotu než vlákno E-glas avšak má výrazně větší tahovou i tlakovou odolnost i tuhost. Díky těmto vlastnostem vlákna je možné vyrobit extrémně lehkou a bezpečnou skořepinu. Toto vlákno je 100% přírodní a netoxické, dokáže však hravě odolat UV záření, kyselinám a korozi.

 

3k Woven Carbon
Pro výrobu přileb Marushin se používá speciální letecký 3K woven carbon, který je vystavován nejnáročnějším podmínkám - v leteckém průmyslu. Skládá se z 100% uhlíkového vlákna a je vkládán do tzv. pozitivní formy, kde je dále lisován a vytvrzován.

 

M.A.R.O. = Marushin Anti Roll Off

Systém Marushin Anti Roll off, který je použit ve všech helmách Marushin zajišťuje, že při zapnutém a správně nastaveném řemínku :
1) se helma neotočí kolem hlavy
2) díky nepatrnému úhlu sklonu snižuje riziko doteku bradové části helmy a brady či krku jezdce
3) důsledky doteku/nárazu helmy do oblasti krku při nehodě jsou minimalizovány