Mazivo máme pečlivě nanesené na řetězu.

Nyní několikrát otočíme pedály, abychom rozpohybovali řetěz s jeho jednotlivými články a mazivo se tak mělo šanci ještě lépe zapracovat na jednotlivé styčné plochy řetězu.

Abychom s Muc-Off mazivy dosáhli toho nejlepšího výsledku, doporučujem postupovat v souladu s návodem.

To zejména znamená, že maziva Muc-Off s označením "DRY" (už víme, že jsou určena do suchého prostředí) potřebují čas několik hodin k zapouzdření a vytvoření suché ale kluzké ochranné vrstvy, která tvoří nárazovou pracovníplochu mezi třecími kovovými částmi řetězového článku.
Podle teploty a vlhkosti okolního prostředí doporučujeme dát mazivu alespoň 4 hodiny a v takovém případě otřít i přebytky maziva z povrchu řetězu. Pokud dopřejeme "DRY" mazivu 8 a více hodin, klidně necháme mazivo, kde je (např. po použití Muc-Off Dry Lube bude řetěz bílý) a po návratu ke kolu na nás bude čekat naprosto suchý řetěz připravený k okamžitému výkonu.

U Muc-Off maziv s označením "WET" lze vyrazit i několik minut po jejich aplikaci, nicméně je doporučeno mazivu poskytnout opět časový prostor pro maximální proniknutí do všech částí řetězového článku, kde ho požadujeme a pro jeho úplné zapouzdření.